7.20.2012

engagement shoot

As many of you know by now I got engaged at february of this year, so i had to persuade my fiance to do an engagement shoot for our family and friends; He doesn't like pictures nor videos so i'm really happy he agreed to do it.
Also I’m very excited to announce to you today that next week i'll be releasing the first episode of my wedding web series "Down the aisle with FKxoxo" at my youtube account FKxoxoVlogs It'll spoken in spanish but they will have subtitles in english. CAN'T WAIT!

--Español hasta abajo--

Asi como muchos han de saber para ahora me comprometi en febrero de este año, asi que tuve que persuadir a mi prometido de hacer una sesion de compromiso para nuestra familia y amigos; A el no le gustan las fotos ni los videos asi que estoy muy feliz que accediera a hacer la sesion.
Ademas estoy muy emocionada de anunciarles el dia de hoy que la proxima semana estare sacando el primer episodio de la serie web de mi boda "Down the aisle with FKxoxo" en my cuenta en youtube FKxoxoVlogs Estara en español pero tendra subtitulos en ingles. No puedo esperar!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...